Fredagens shopping

I fredes var vi i Malmö.. och då fick det bli lite shopping.
Jag och Bella åkte bussen kvart över elva. Jag glömde hennes skor hemma och det fick jag höra av henne hela vägen. När vi kom fram till Mobilia fick hon syn på några halsband och då blev det fart på henne.. så jag köpte ett sött litet halsband till henne inne på Glitter för 49:-.

Sedan gick vi in på H&M för att handla skor till henne. Dem kostade 59:-

Efter H&M träffade vi Z och åkte till Jägersro. Där käkade vi lite mat och kollade runt lite. Inne i affären Barnkammaren var det väldigt mkt rea. Vi hittade en jättesöt baddräkt för 45:-.

Gick vidare till affären CC (vet inte vad den heter). Där var rea i hela butiken och Bella fick fyra t-shirtar för 20:-/st.

Efter Jägers ville jag till skopunkten och köpa ett par skor, då jag verkligen behöver nya skor. Så det kostade mig 299:-.

Ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0