Träningsläger

Dag 1
På söndagen vaknade vi tidigt för att åka till min mamma och lämna Bella. Amjad kom och hämtade oss där och körde oss till centralen. Bato och Karro var redan och hade köpt biljetter. I Kristiandstad bytte vi till en buss som tog oss till Åhus, strandhotell.
Vi kom dit ganska tidigt. Hade räknat att det skulle ta längre tid men det var enda från Trelleborg så det blev lite fel i räkningarna. Men det gjorde inget.
När vi kom dit kom dem från hotellet ut och mötte upp oss och hälsade oss välkomna och kollade om våra rum var lediga, men icke då. Fick lägga våra väskor i bagagerummet. Gick runt lite och kollade läget och även om det var kallt i luften så var det ganska skönt i solen.
Vi hittade en minigolfbana som vi självklart var tvugna att prova på. När vi sedan var klara gick vi tillbaka till hotellet, där fler hade kommit.
Vi kom in i vårt rum, som var gigantiskt. Packade upp och gick sedan ner till restaurangen för att fika. Vi fick höra att det skulle bli mat och lek senare på kvällen. Alltid trevligt.
När killarna gick och vilade innan deras träning så gick jag och Karro och käkade. Jag tog klyftpotatis och hon tog pommes. Sedan gick vi till hennes rum, som var pyttelitet, och spelade kort och pratade skit på deras altan. Skönt med solen.
Till middag blev det kyckling, rotfruktsröra med brunsås och fy fan vad god kycklingen var. Den bara smälte i munnen nästan. Helt sjuk. Direkt efter maten blev det en frågesport som var så sjukt svår. Vårt lag fick 1 poäng. så det var inte så kul när det var helt omöjliga frågor.
Grabbarna gick upp på vårt rum för att kolla på fotboll och sedan skulle dem däcka. Jag och Karro gick ner i lobbyn och spelade lite kort.
När jag kom upp på rummet kollade jag klart på någon av Rocky-filmerna, sedan somnade jag.

Dag 2
Gick upp tidigt och käkade frukost. Forts. följer...

Ciao ♥


Kommentarer
Postat av: Karolina

Tjena min Bimtch! Hur e det idag?

2009-06-25 @ 14:47:14
URL: http://karrolinab.blogg.se/
Postat av: natasa

2009-06-25 @ 16:13:17
Postat av: natasa

hehe hade ni roligt

2009-06-25 @ 16:15:57
Postat av: Linn

Sv till Natasa:

Jadå. Det var skönt att komma bort lite =)

2009-06-25 @ 16:19:40
URL: http://linnjovanovic.blogg.se/
Postat av: C A T T I S . G U S T A F S S O N

ska vi börja premunera på varandra bloggar i bloglovin?

Säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dej!

(http://www.bloglovin.com/blogg/239214/c-a-t-t-i-s-----g-u-s-t-a-f-s-s-o-n-)

2009-06-25 @ 16:25:08
URL: http://hejcattis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Komentera sista inlägget i min blogg, och skriv vad du tycker! :)

2009-06-25 @ 16:44:06
URL: http://tildahb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0