Forts. dag 3

Dag 3
På stranden låg vi ungefär en halvtimme, sen gick vi och satte oss och åt glass. Efter lite prat och skratt var det dags för lunch. Lunchen åt vi ute, för det var så jäkla fint väder.
Bato och Karro ville dra tidigt så vi fick hämta våra väskor från villan så dem skulle hinna med bussen. Jag ville se matchen i Ystad så jag stannade kvar med Z. Jag ber Z att messa en kille i hans lag som jag skulle åka med men han tyckte att jag kunde vänta och ringa honom sen vid halv fem-tiden. Z stack vid 15.00 så där satt jag själv och ugglade. Jag gick en runda när jag helt plötsligt hör någon ropa på mig.
Jag ser att det var Thommie (han i laget som jag skulle åka med). Han blev förvånad att jag var kvar eftersom vi inte bestämt till 100% att jag skulle åka med honom så det var tur att vi träffades där för han skulle åka till Kristiandstad. Det var bara för mig att hänga på.
När vi sedan skulle börja köra till Ystad så tar v fram GPS:en och börjar köra. Men vi pratar och pratar så vi missar en massa svängar så det tog ganska mkt längre tid än vad det skulle ha gjort.
När jag satt och pratade med TP så insåg jag att vi är ganska lika. Endå helt sjukt.. tänk att det finns personer som är lika yra som mig (och min mamma) utan att vara släkt med oss. Och mitt i allt kommer vi på att både min mamma och hans pappa är tandtekniker. Lite skumt!
Till slut kom vi fram till Ystad och slapp till och med betala inträde, puh.
Våra grabbar vann självklart matchen, 7 - 0 blev det och Z gjorde ett mål som jag hann se, hihi. Var tvugna att sticka lite tidigare eftersom Sverige spelade mot Serbien.


Träningslägret var jävligt skönt, det skulle ha varit en natt till så man hade hunnit lite mer. Annars var det toppen. Nu får man bara hoppas på att TFF vinner och kommer lite högre upp i tabellen fan.

Ciao ♥

Kommentarer
Postat av: Karolina

Haha när ni har råd att betala mig för det ;) haha skoja fan, räcker med att jag måste städa hemma:P

2009-06-26 @ 16:15:30
URL: http://karrolinab.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa exakt:p Jag e här redan, kankse kan komma förbi imorrn en stund=)

Va e de för spel ni ska köpa?:P

2009-06-26 @ 21:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0