Sablar

Jag hann inte så mkt på min lista igår, så den fortsätter idag. Det tråkiga är att nu har fler saker tillkommit på listan. Usch vad jag hatar att städa.
♦ Plocka undan och fixa till i köket
♦ Göra rent i badrummet
♦ Plocka lite i vårt rum
♦ Fixa i storarummet
♦ Snabbplockning i hallen
♦ Hitta min kamerasladd
♦ Tvätta, torka, vika
♦ Tvätta, torka, vika igen
♦ Och ännu en gång tvätta, torka, vika
♦ Gå ända till Maxi för att handla välling
♦ Åka till Malmö
♦Diska (Eftersom Z inte gjorde det igår är det väl lika bra att jag gör det idag, annars blir det inte gjort)
Idag vet jag att jag åtminstonde kommer avverka fyra saker på min lista, yeey!

Ciao ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

När du är på g får du gärna plocka o fixa i vårt hem också ;D

2009-07-08 @ 09:43:16
URL: http://thiindra.blogg.se/
Postat av: myaraq

Du är välkommen hem till mig!

Tvätta räcker.



resten kan jag fixa själv.

2009-07-08 @ 10:01:13
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0