Oj oj..

Som jag kämpar, haha. Har nog aldrig hållt på såhär som jag gör nu.. brukar ta typ 100 år för mig att städa något men nu när jag tar ungefärlig tid så pressar jag mig själv lite. Alltid roligt när man gör det till en liten tävling för sig själv. Så om ni hatar att städa som jag gör så gör det till en tävling. Ta tid på er själv för att sedan se hur lång tid allt egentligen tog.
♦ Plocka undan och fixa till i köket
♦ Göra rent i badrummet (20 min)
♦ Plocka lite i vårt rum
♦ Fixa i storarummet
♦ Snabbplockning i hallen
♦ Hitta min kamerasladd
♦ Tvätta, torka, vika
♦ Tvätta, torka, vika igen
♦ Och ännu en gång tvätta, torka, vika
♦ Gå ända till Maxi för att handla välling
♦ Åka till Malmö
♦Diska (15 min)
ska börja ta på mig och fixa till mig lite å att jag kan dra direkt när tvätten har torkat. Inte glömma att packa ner boken och försöka hitta musik. Hmm...

Ciao ♥

Kommentarer
Postat av: Karolina

Vad duktig du är, lika bra och få allt städat annars blir det bara att man knappt gör hälften=)



Inget spec, ta det lugnt, kanske handla lite grejer till resan om jag nu ska med... SJ då?

2009-07-08 @ 12:53:04
URL: http://karrolinab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0