Nu drar jag fan

Pallar inte mer nu, så jag drar till Malmö nu fan. Börjar förresten bli hungrig, jag har ju glömt att käka frukost.
♦ Plocka undan och fixa till i köket
♦ Göra rent i badrummet (20 min)
♦ Plocka lite i vårt rum
♦ Fixa i storarummet
♦ Snabbplockning i hallen
♦ Hitta min kamerasladd
♦ Tvätta, torka, vika
♦ Tvätta, torka, vika igen
♦ Och ännu en gång tvätta, torka, vika
♦ Gå ända till Maxi för att handla välling
♦ Åka till Malmö
♦Diska (15 min)
Min lista ser inte sååå jävla hemsk ut. Har klarat hälften åtminstonde, sen att det är den lätta hälften är sin sak =P Men ska dra nu.. boken är nerpackad, musiken är laddad en pytteliten stund så nu fan är jag redo.

Ciao ♥

Kommentarer
Postat av: Karolina

Åker jag så blir det ju en hel jäkla månad, det är det jag har ångest över, plus första veckan är jag där själv utan kusinerna! Kommer vara sjukt segt och jag kommer längta hem redan då. Men samtidigt vill jag ändå åka för när vi alla träffas har vi jättekul ihop, men e det värt o vara där 1½ vecka själv?

Sen spelar det ingen roll om jag är hemma i Sverige för här kan jag också ha kul, trots vädret.

2009-07-08 @ 13:33:06
URL: http://karrolinab.blogg.se/
Postat av: Myaraq

OKezzey, erbjudandet kvarstår ;)



Hoppas du har haft en god dag.

För nu önskar jag dig god natt!

2009-07-08 @ 22:39:37
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: Karolina

Haah ja det får jag göra. Men tror det blir att jag åker. Vill egentligen inte men va fan, vill bara få det överstökat sen ska jag aldrig mer ner en hel jåkla månad. Nästa gång blir det billigt flyg i två veckor eller inget alls.

2009-07-08 @ 23:02:33
URL: http://karrolinab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0