Jävla lista

Åt helvete med min 2 do-lista. Blir galen på den.. idag har vi i för sig inte haft tid, typ.
♦ Diska
♦ Plocka undan i vårt rum
♦ Fixa till i köket
♦ Snabbplock i hallen
♦ Städa Bellas rum
♦ Gå till Maxi och handla välling
♦ Tvätta
♦ Rensa Bellas garderob
♦ Lägga ut fler kläder till fösäljning
♦ Skicka ett brev till försäkringskssan
♦ Handla en mopp
Var hos svåger idag en stund. Dem kollade på fotboll så jag och Bella lekte med Bobo, hans katt. Söt lite filur med väldigt vassa tänder och klor.
Nu har jag precis varit och handlat lite till maten ikväll. Ska försöka mig på en röra som "faster Sandra" brukar göra. Om den bli god så är det bara bra då jag kan bjuda på det också när Bella har sitt kalas =)

Ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0