Hmm

Z och Bella har redan gett sig av mot Malmö. Jag kommer snart!
♦ Plocka undan och fixa till i köket
♦ Göra rent i badrummet
♦ Plocka lite i vårt rum
♦ Fixa i storarummet
♦ Snabbplockning i hallen
♦ Hitta min kamerasladd
♦ Tvätta, torka, vika
♦ Tvätta, torka, vika igen
♦ Och ännu en gång tvätta, torka, vika
♦ Gå ända till Maxi för att handla välling
♦ Åka till Malmö
♦Diska (15 min)
Klarat av tre av sakerna på listan. Kommer bli klar med minst två saker till, hihi. Tråkigt att det tar så jävla lång tid. Men när jag väl drar mig mot Malmö så får jag fan inte glömma en bok och att ringa min bejb =)

Ciao ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Absolut ingenting.. kanske hänga med nå¨n polare... Borde städa iaf!

2009-07-08 @ 11:56:19
URL: http://thiindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0