Man blir bara äldre

Sitter och tittar på Hanna Montana, hehe..

Jag vill ha fint väder så att jag kan sola lite här inneifrån. Man vill jy bli brun på hela kroppen och det går jy inte om jag solar ute. Åååh, jag vill bli smal.. är fan trött på att vara fet.

Och på måndag blir jag 21, hrm.. Z ska ut och köpa någon present till mig idag =) Kommer inte palla orka fira det speciellt, men vi får se nästa helg, kanske blir något litet fan. Hoppas det blir något, för lite tråkigt att inte göra något.

Ciao ♥

Kommentarer
Postat av: Karolina

Inget spec, satt hemma bara =) Aha men det verkar ganska spännande:P



Jo då klart du ska fira, man lever bara en gång. Sen blir du för gammal för att fira din födelsedag ju :P

2009-06-27 @ 11:27:51
URL: http://karrolinab.blogg.se/
Postat av: Karolina

Nä precis:P 21 är precis lika värt som alla ens andra födelsedagar:P Typ:P

2009-06-27 @ 14:41:13
URL: http://karrolinab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0