Aldrig mer dit

Igår bestämde vi oss för att gå ut, så vi åkte till Malmö och lämnade Bella för att sedan bege oss till Lilla Torg. Där var skitmkt folk på vårt "vanliga" ställe, så vi satte oss på en annan pub sålänge. Drack vin och lite öl av Z. När vi hade druckit upp gick vi till "vårt ställe" och satte oss. Billigare dricka där. Tog två drinkar där och sedan tog vi taxi till Babel.
Det var min första gång på babel och verkligen min sista. Där var dålig musik och föör mkt folk. Jag har aldrig i mitt liv varit så svettig kändes det som. Usch och fy!
Men det är bra att man provar på lite olika ställen så man vet vilka som är bra och inte.. lite jobbigt när slakt är stängt fan.
Så människor; ska ni ut i Malmö så skippa följande:
Babel: Inte så bra musik, för mkt folk och ingen luft därinne.
Crown: Ingen bra musik och väldigt litet dansgolv.
Buddha: Mkt folk, ingen luft och det känns som om golvet ska rasa. Musiken är dock bra.
Några ni absolut måste prova på är:
Harrys: Mitt personliga favoritställe. Bästa musiken, goda drinkar, trevligt folk. Dock är det 25 års-gräns.
Slakthuset: Som tyvärr har stängt nu. Enda stället som har öppet till 05.00, stort dansgolv och överlag bra musik.
De andra ställena i Malmö var det längesen jag var i men jag ska prova någon annanstans nästa gång.. vem vet, kanske hipp? etage? eller något annat? Hmm. Vi får se, får se.

Ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0