Beroende?

Fan vad jobbigt! När jag har saker kvar på min 2 do lista så kan jag inte låta den vara. Men imorgon ska jag absolut inte ens titta på den. Jag vet att jag inte kommer hinna klart med min lilla lista idag men jag ska banne mig vänta tills på måndag och fortsätta på den.
Idag ska jag försöka hinna med så mkt som möjligt så jag slipper en jävla massa tråksaker senare.
♦ Plocka undan och fixa till i köket
♦ Plocka lite i vårt rum
♦ Fixa i storarummet
♦ Snabbplockning i hallen
♦ Hitta min kamerasladd
♦ Gå ända till Maxi för att handla välling
♦ Ställa in disk
♦ Diska
Jag vet att det är tråkigt för er att läsa men den hjälper mig att hålla koll på dagarna. Inte lätt att vara så jävla vimsig alltid, nu äntligen har jag hittat ett relativt bra sätt att hålla koll på saker och ting.

Ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0