Trött

Innan idag var jag och hämtade svåger från sjukhuset. Han fick en spruta och fick inte gå hem själv.. får egentligen inte sova själv inatt heller så om han inte sover hos oss så bryter han mot det.
Vi satt i korridoren och väntade och när han kom ut så var han helt borta.. kul för mig men antagligen jobbigt för honom.
Har hunnit lite till på min lista..
♦ Diska
♦ Plocka undan i köket
♦ Dammsuga i köket
♦ Moppa i köket
♦ Plocka undan i hallen
♦ Dammsuga hallen
♦ Moppa hallen
♦ Plocka i vårt rum
♦ Dammsuga vårt rum
♦ Moppa vårt rum
♦ Städa toan
♦ Dammsuga toan
♦ Moppa toan
♦ Tvätta x3
♦ Duscha Bella
Verkligen trött eftersom jag ändå fick laga mat idag.. blev tacos som är superlätt att göra. Inte så mkt tid vid spisen.. mest skära grönsaker och så.

Ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0