Lugn kväll?

Nu har jag hunnit med en del.. jobbigt men det är faktiskt jävligt skönt när der väl är klart =)
♦ Diska
♦ Plocka undan i köket
♦ Dammsuga i köket
♦ Moppa i köket
♦ Plocka undan i hallen
♦ Dammsuga hallen
♦ Moppa hallen
♦ Plocka i vårt rum
♦ Dammsuga vårt rum
♦ Moppa vårt rum
♦ Städa toan
♦ Dammsuga toan
♦ Moppa toan
♦ Tvätta x3
♦ Duscha Bella
Fullt upp med tvätten.. men jag är redan på sista maskinen, så det är snart färdigt. Ikväll hoppas jag på en lugn och skön kväll där jag slipper laga mat. Inte för jag tror att det kommer bli så, hehe. Kommer nog få ställa mig vid spisen ikväll om jag inte lyckas övertala Z att vi handlar hem något.. kanske sallad från donkan? MUMS! Äsch, vi får se.

Ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0